Forebyggende service

Fokus ligger på at undgå driftsstop og sikre en lang levetid for udstyret.

Vi udfører et serviceeftersyn, hvor vi gennemgår vægten, justerer, renser og smører de vitale dele på vægten, ligesom vi tilbyder afprøvning af vægtene som en del af den forebyggende service.

Den forebyggende service tilbydes primært gennem vores serviceaftaler. Vi tilbyder serviceeftersyn uanset om vægten kommer fra Danvægt, Mettler-Toledo eller er af andet fabrikat.

Kontakt Danvægt på

+45 86 98 55 77
danvaegt@danvaegt.dk

– for at få et tilbud på en serviceaftale eller for at bestille et serviceeftersyn.

Planlagt service

Fokus ligger på minimering af omkostningerne ved driftsproblemer.

Den planlagte service tilbydes især ved mindre problemer, hvor man kan gennemføre vejninger, men hvor anlægget ikke virker optimalt.

Planlagt service bruges også ved installation, opdatering og ændringer i systemer, hvor servicepersonale, vejepersonale og eventuelle underleverandører er forberedte på opgaverne, og udfører dem bedst muligt.

Kontakt Danvægts serviceafdeling

+45 86 98 55 77
danvaegt@danvaegt.dk

– for at aftale planlagt service.

Akut service

Fokus på akut service er at få nedbrud og defekte vægte repareret hurtigst muligt.

Ved akut service har vores serviceteknikere ét overordnet fokus, og det er at få vægten til at virke igen – hurtigst muligt.

Danvægt står til rådighed for akut service døgnets 24 timer, men der kan være ekstra omkostninger forbundet med anvendelsen af akut service udenfor den normale arbejdstid.

Kontakt Danvægts serviceafdeling

+45 30 86 25 77
danvaegt@danvaegt.dk

– for at aftale planlagt service.